Rudolf.

Stackars lilla Mia blev tagen av polisen idag. Körde en bil med körförbud. Klarade sig undan så klart. Den lilla busan. Snäll som jag är låter jag henne hänga hemma hos mig medan hon väntar på bussen. Bjuder på ett par mackor. Vad får man för det? Ett smakprov på nåt pulver som ska vara energigivande. Kul. Jättekul. Blev skadad för livet. Fejset OCH armbågarna har fått den tjusiga färgen blodröd. Hur kommer det se ut ikväll när jag ska ut och dansa loss? Folk kommer fly fältet. Titta hur jag ser ut!



Bränner som satan!

"De flesta personerna uppfattar Flushen som en ökad värmekänsla. Personer som är känsliga, vid överdosering, vid intag på tom mage eller ofta hos personer med B-vitaminbrist kan rodnad av huden och/eller kliande uppstå. Dessa reaktioner är helt ofarliga och släpper oftast efter 15-20 minuter. Flushen är alltså ingen allergisk reaktion."

Mia du gav mig en överdos! Tre skedar! En sked stog det på burken. Kommer aldrig mer lita på dig lilla skit!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hahahaha, men vad pigg du blev! Du får skylla på min massage-tant. Det var ju hon som sa att jag skulle ta så mycket! Länge sen jag skrattade så mycket!

2011-03-24 @ 15:31:46
URL: http://mariaochdakar.blogg.se/
Postat av: Maria

Aaaahahaha, jag kan inte sluta skratta!!!

2011-03-24 @ 15:32:15
URL: http://mariaochdakar.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahha din skit!

2011-03-24 @ 20:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0