Helgen.

Min dator lever sitt egna lilla vilda liv. Funkar nu igen. En riktigt överlevare den där gamla manicken. Är ju hemma nu igen för er som missat det. Lite mysigt på nå vis och den här gången tror jag att jag hinner med alla amigos också. Blev lite partaj i fredags efter en trevlig middag hemma hos Fritte. Ett försök att komma in på Flurran vid nio var lönlöst. För lång kö pga en liten konsert med September var orsaken. Men efter ett par timmar kom vi in och fick höra en trudilutt iallafall. Tycker hon är lite ball den där donnan, eller vad säger ni? Plugg o annat trams kommer fylla min vecka. Hojta till om ni har en liten stund över så kommer jag direkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0