Åh, snart vår snart lättar molnen som du målat på himlen min.

Tjenare tjenare! Hörrni är våren på väg? Jag börjar få mina aningar, jojo! "Skinn"jackan är införskaffad och invigd. Lite småkallt fortfarande men att man ens har provat o gå omkring i den säger ju en hel del. Människan är väl ett underligt djur hörrni? Hur kan man gå från halvdjup ångest till glädjerus på en halvtimme? Det har jag nämligen gjort idag. Ångesten var väl inte jätteallvarlig egentligen, men skittankar kan faktiskt förpesta ens energi om man inte passar sig. Glädjeruset gav en god vän mig och hon har nog inte ens en aning om det. Mina vänner är energigivare och jag tycker om er! Mycket!


Kommentarer
Postat av: monica

Hej Marre! Samma känsla har jag haft, jag får så där positiva energi som kommer och går och skulle vilja ha de kvar hos mig! men om de finns kvar hos mig så skulle jag inte kunna känna nästa positiva enrgi ruset?! He he jag vet inte....kram Monica

2011-03-24 @ 22:28:04
Postat av: Anonym

nej så är det ju.. ups and downs kompletterar nog varandra

2011-03-26 @ 16:45:23
Postat av: R

puss puss hjärtat! du ger oss ännu mer tillbaka!!

2011-03-30 @ 14:23:53
Postat av: Anonym

vem är du R? =)

2011-03-30 @ 16:15:30
Postat av: Anonym

rooocky så klart =) jag kom på det

2011-03-30 @ 16:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0