Tääävling mina fränds!

Ja så var det då dags för den beryktade tävlingen som jag tidigare utlovat. Jag har fått chansen att testa Cliniderms hudvårdsserie nu ett par dagar för att kunna rekommendera produkterna/inte rekommendera produkterna till er stackare som läser min blogg. Kan väl egentligen inte säga om de är bra på lång sikt efter tre dagars kletande, men krämerna och rengöringsgrejjerna känns rätt sköna iallafall, så mycket kan jag säga. Tydligen ska de göra underverk för oss nordkvinnor.



Nedan följer ett antal frågor som ni ska hitta svaret på på Cliniderms hemsida och svaren ska skickas till min mail ([email protected]). Sedan ska ni även motivera i en kommentar till detta inlägg varför just du ska vinna ett paket med prover på produkterna (värde 200 riksdaler).

Fråga 1:

Vintern i norden är?
1.Blåsig och varm
2.Kall och torr
3.Kall och fuktig

Fråga 2:

Den moderna kvinnan i norden är:
1.Slö
2.Sprallig
3.Aktiv

Fråga 3:

Vilka är hudens viktigaste skyddsbarriärer?
1.Penetrations- och fuktbarriären
2.Pigment- och fuktbarriären
3.Fett- och penetrationsbarriären

Fråga 4:

Har Cliniderm produkter för män?
1.Ja
2.Nej
3.Nja

Så sätt igång ba! På Buzzador.se kan ni bli medlem om ni också vill få chansen att få testa nya produkter wowowo. Fyra vinnare dras den 23e januari. Påminn mig om jag glömmer =O


Kommentarer
Postat av: Silva

Varför just jag ska vinna:

För att jag e så jävla finnig. Det är inte bara mina vänner som kom och hälsade på mig när jag kom tillbaka från Indien, nä, mina ovänner finnarna kom på besök oxå, vilket suger för jag vill inte ens gå ut utanför dörrn, gömmer mig för folk.

Det är varför jag borde vinna, jag behöver ta mig ut å se ljuset å människor..innan jag får krupp å blir allt för folkskygg.....



C Ya soon baby

2011-01-06 @ 14:07:32
Postat av: karoline

hvorfor jeg bör vinne:

Nå skall jo du og jeg flytte sammen och bli samboer og det ska bli så koselig! Og hvor ska vi bli samboer jo i Östersund og der er det jo veldig kallt och törrt ikke sant. Da trenger, en jenta som jeg, en bra serie med hudvårdsprodukter så att huden min behåller sin fine lyster. Og den som kan hjelpe mig att ikke få stygg hud i den mijöen er du!Ikke vill vel du att huden min ska bli stygg ikke sant? Jeg tror på Cliniderm!

2011-01-06 @ 15:09:28
URL: http://karolajnes.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vill vara med!



Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!



Hoppas på tur!

2011-01-06 @ 19:43:44
Postat av: Majsan

Här vare dåligt med deltagare! Jag ska göra lite reklam för dig!

2011-01-10 @ 16:27:25
URL: http://mariaochdakar.blogg.se/
Postat av: ss;)

Vacker som du kan jag inte bli,

trots vad burken har inuti.

Men hjälp på vägen kanske jag kan få,

om jag nu lyckas rimma på.

Så hjälp nu din gamla vän,

som aldrig vunnit något än,

PS. du kan även få en spänn!



Försökte även rimma på mackan..men de blev bara stackarn..

2011-01-19 @ 22:05:15
Postat av: mackan stackarn

haha min lilla sköning sara! vilke nrimdag det har blivit, jonas e grym, fråga honom om hans rimmarkvaliteer =)

2011-01-19 @ 22:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0