Bananer.

Ingen motivation alls att skriva just nu. Ni far folja mig pa facebook nar det ar torrt har och fa er en egen bild av vad jag gor. Sen sist har vi besokt lite polisstationer och domstolar och sa har vi varit pa Pune festival dar vi som speciella gaster blev hedrade med turbaner och massa blommor. Bilder pa fejjan som sagt. Vi har varit med i tre olika tidningar med bild och allt, men det star pa mahrati sa vi forstar inte mkt av det som skrivs. Vi har fatt det oversatt och det verkar som om dom hittar pa lite vad dom vill att skriva. Overallt kanns det som om folk ar sa hedrade att traffa oss. Vet inte vad dom fatt for info om vilka vi ar, vi ar ju bara simpla studenter. Roligt har vi iallafall. Hamnade pa en efterfest i helgen hos nagra engelsman, pa varldens finaste hotel. Tva stora lagenheter med takterrass och hur manga sovrum som helst. Och varmvatten! Galet. Skont att fa lite lyx da och da.. Beratta hur ni har det dar hemma. Hander det nagot? Ni har ju haft val precis o grejjer. Tell me, jag behover uppdateras!


Kommentarer
Postat av: Moster

Härligt att höra hur du har det! Här hemma har "vi" precis röstat in rasister i riksdagen, suck suck. Höstvädret har kommit. Johanna har flyttat hem tillfälligt. Vi sov över i stan i helgen och träffade alla barnen och gick ut och åt och drack, kul!



Var rädd om dig, kram



Moster

2010-09-20 @ 14:32:51
Postat av: grandma

Känns bra läsa om ditt liv därborta i Indialand!

Min gråstarrsoperation lyckades å om ett par veckor ska jag få andra ögat fixat också. Allt känns bra och idag får jag besök av min syster från Härnösand.

Totten kommer också. Han är nybadad och nyklippt, uppfräschad, så jag slipper skämmas för han!

Tänker på dej och "håller mina tummar"! Kraaam!

2010-09-21 @ 06:24:20
Postat av: jonie

Som sagt, har mellanlandat hos päronen och det känns hittills bra! Ganska skönt att bo i ett hem med tavlor på väggarna och mat i kylen, men jag ska ta tag i mitt bostadssökande omgående ändå.



Skolan går bra! Första tentan om 1½ vecka och jag är redan nervös.



Annars är det mest höstförkylning, mörka kvällar, färgglada löv och sådant som hör september till. Vi saknar dig Märy!

2010-09-21 @ 22:41:02
URL: http://jonie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0