Bollywood nasta!

Jaha da var det dags igen. Har ju varit i Hyderabad som ni forstar men nu ar vi hemma igen. Lite tomt utan Sofia men vi forsoker klara oss iallafall. Idag har vi spelat in en liten sketch som vi ska spela upp pa seminariet vi har pa torsdag. Kan saga sa mkt som att den avslutas med ett bollywood dansnummer. Kul kul!

Den har veckan har vi art teraphy. Alltsa vi malar och pratar om kanslor genom det. Vi kommer ha tva dagars reiki ocksa, vilket jag tror ar healing. Ska bli spannande! Kanske helar er stackare nar jag kommer hem. I slutet av nasta vecka ska vi aka till en liten by utanfor Mumbai. Dar ska vi bo pa hotell i tva natter och den tredje ska vi bo hemma hos en familj. Som inte kan prata engelska. Vi ska bo ensamma. Laskigt! Hur ska det ga? Ar lite nervig faktiskt. Hoppas min familj har barn, dom ar nog enklare att konversera med utan sprak. Tank om familjen lagar as-stark mat? Man kan ju inte saga nej och man lar ju ata upp det man far. Giv mig styrka!

Blev en liten snabb uppdatering. Hors!


Kommentarer
Postat av: Anita

En dag på IKEA ska det bli om en stund.

2010-10-10 @ 09:21:40
Postat av: Moster

Uj uj, mycket utmaningar Maria!

2010-10-14 @ 13:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0