Testar igen!


Elin med en gammal tant som antagligen lagat mat till henne nar hon bodde pa barnhemmet samt forestandaren for barnhemmet.


Jag tillsammans med ett av barnen pa barnhemmet. Ser jag inte alldeles moderlig ut?


Elin, Linda och jag tillsammans med hojdarna. Denna bild var nog med i tidningen ocksa.


'Girls night in'. Da kan allt handa, i detta fall en frisyrtavling och massa skratt.


Jag bakar chapatis, indiskt brod som vi lever pa. Vi fick testa detta pa ett behandlingshem som vi besoker denna vecka. Fruarna till missbrukare far har chansen att arbeta i koket pa behandlingshemmet, da de inte kan forsorja sig sjalva, nar mannen inte arbetar. Fint tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0