Baack!

Åh vilka härliga dagar jag har haft neröver! Födelsedagsfirande, överraskningsfest, överraskningskväll i stan med fancy dinner och bio. Shutter Island var bra enligt mitt tycke och smak. Hade gärna stannat hemma ett par dagar till för att få hjälpa syrran med flytten. Hon har blivit flytta-hemifrån-mogen nu och lämnar mor och far i deras ensamhet.

Fick för övrigt en "kamera" av mor o far i börfdejpressent. 190 riksdaler pungade dom ut, därav bildkvalitén (just nu får jag inte in bilderna bara för det, men håll ut). Den får följa med på galej med mej och så ska jag införskaffa en riktigt en för pengarna jag fick av dom istället. Tack alla för alla fina presenter! Alldeles för mycket tycker jag. Nästa gång räcker det med en triss (vinstlott uppskattas)! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0