Heeej!

Tänka sig att det är sju tappra riddare som går in här varje dag trots brister i uppdatering. Det gör mig.. Glad? Jag kommer ju faktiskt börja blogga snart igen och då är det ju jättetrevligt att det är några som fortfarande "hänger där inne". (Hanging in there, reds anm.). Har sedan sist hunnit arbeta en månad på ett lager i Rosers. Packat o plockat böcker vilket kanske inte var jättestiumlerande, men o andra sidan kommer snart lite kosing vilket inte är helt fel. Dessutom fick jag varje fredag handla böcker för en spänn styck som en liten extra förmån. Har lite o ta tag i så att säga.

Annars kom jag precis hem från ett par sköna dagar i Smögen med ett gäng damer. Riktigt mysigt, men en veckas (?) rehab sitter nu på sin plats då den årliga resan alltid medför en stor mängd alkohol. Slänger in en bild tills vidare! Nähä det gör jag inte alls det för jag sitter på fel dator, alltså dator utan bilder. Hej påeta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0