Torsdag: Jajjemän!

Då äntligen var julledigheten över. Fast när jag säger äntligen menar jag egentligen "Neeeeeeeeej, åh neeeeej! Neeeej! Neej! Nej!"

 

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!

 

Så ja, åå fick vi det ur världen.

Idag tänkte jag gå igenom mitt tvålaxnio. Ni som inte är AIK:are eller sportintresserade: Fråga någon ni känner om vad jag menar med tvålaxnio

 

tvålaxnio började med bakfylla och slutade med början till en värre bakfylla. Däremellan (stavas det så?) sökte jag till utlandsstudier i LA men kom inte på grund av det fullt. Surade över det i en månad, sen åkte jag till NY istället och det var trevligt. Fint

Försökte köpa en lägenhet, det gick åt helvete. Har surat över det sen dess

 

Vad säger ni om det fantatiska året?! Galet spännande! Jag är i exakt samma situation som 2008. Det passar icke, därför lovar jag dig och dig och dig och dig att 2010 ska bli annorlunda. 

Hur kanske ni frågar er? Då frågar ni fel person, det får ni fråga 2011 års Mattias.

 

Något ska jag göra, men vet inte vad än.

 

I tisdags försov jag mig på ett nytt och kreativt sätt. Klev upp klockan sju, ställde mig i duschen, klädde mig och hade 15 min kvar innan jag var tvungen att gå till bussen. Så jag la mig i soffan slog på tv:n och somnade. Classic

 

Jag har väldiga problem med att kliva upp på tisdagar. Jag vet inte varför, men det är i princip omöjligt att kliva upp i tid. Jag har långt gående planer på att köpa en ny väckarklocka istället för att använda mobilen

För har man en iPhone som jag har, är det väldigt lätt att stänga av larmet i stället för att trycka på snoozeknappen eftersom de är en millimeter ifrån varandra. Så det är en 50% chans att försova sig risk. Och 50% risk att komma i tid

Har du inte en iPhone? MOHAHAHA!

Skaffa.

 

Då var detta den första Torsdag: Jajjemän! för året och årtiondet. Vi hörs om inte annat nästa vecka

Så klaga inte!!!

 

/iMatt

 

Ett tillägg om SL: imorse kom inte bussen från stationen heller! Det gör mig inte ens arg längre. För nu har jag vant mig vid att det aldrig kommer bussar som jag vill åka med. Jag tror SL hotar mig, nej jag menar förstås hatar mig! Jag ska skriva ett brev till dom. Skrivet i blod på vit papper, det är både snyggt och läskigt. Så de äntligen tar mig på allvar! Det sa alltid min mamma, vill du få något sagt. Skriv det i blod

På direkten!


Kommentarer
Postat av: mamama

dessa inlägg skall kommenteras även de!

2010-01-08 @ 19:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0