Torsdag: jajjemän!

Idag när jag skriver detta är det tjugondag knut, alltså igår för dig idag. Det är historia när det här skrivs, vilken grej.

Klockan är 20.28 nu, och julgranen har inte åkt ut och kommer förmodligen inte göra det idag heller. Vad förväntar du dig? Ni er?

 

Det är lite dåligt just nu, jag var haft ont i halsen hela veckan. Och det har irriterat mig något så förbannat. Till den gräns att jag exploderat

Det tänkte jag fira med lite chirre ikväll. Lite mer chirre ska jag säga. För jag har ätit ett par hela veckan, minst sagt. Inte hela påsar såklart, men ett par chips. Typ 10/kväll. 

Det sätter sig direkt i kärlekshandtagen och jag behöver inte större/mera. Mig greppar man utan svårigheter eller pinsamheter.

 

Jag har även haft svårigheter att somna på kvällarna de senaste veckorna!

Jag gör inget annat än att klaga verkar det som denna vecka. Men det är för att det inte finns mycket positivt att säga just nu, så om du är lycklig vill jag dra ner dig med mig!

Det är inte mer än rättvist

 

Jag spelar i ett band, som ni inte vet. Farfar Skrot. Bandet startades vid milleniumskiftet eller senare. Jag tänkte berätta mer om det nästa vecka, jag hade skrivit ett långt och fint inlägg om det, men allt försvann. Ännu en munter sak denna vecka, och just idag orkar jag inte skriva om det. Alltså inte om det, utan om det igen. 

 

Häng med i matchen!

 

Men jag kan berätta att jag har en enorm tatuering som lyder farfar skrot. Och idag, igen för tusende gången, var det en person som frågade, ska du tatuera farmor skrot på andra? Det tycker folk är skit roligt! Jag driver inte med dig när 90% av alla som ser den första gången skojar till det så.

Det tänkte jag aldrig någonsin på när jag gjorde den. Jag trodde folk skulle skratta och säga coolt. Inte lägga till "När ska du tatuera Farmor Skrot på andra då?"

Vissa gånger jag hör det ångrar jag faktiskt mig. 

Och det ska man inte göra med tatueringar har jag hört!

 

Här ta en titt

 

 

Mäktig!

 

Det var allt för mig denna "bitterveckan" nästa vecka så tar vi nya tag och gillar läget istället

 

/iMatt


Kommentarer
Postat av: makan

jag ser fram emot mer låt lyrics! do me braaa speciellt den om bamse

2010-01-16 @ 14:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0