Bläck!

Det stinker fortfarande korv trots att jag skrubbat hela lägenheten ren. Vad ska jag göööra :'( Å idag har jag suttit med en äcklig svintenta heela dagen och jag kan fortfarande inte! Huur ska det gå imorn jag spyr! Brukar aldrig vara trött o vilja sova på kvällarna men nu kan jag inte hålla ögonen uppe fast jag måste! Hatar den här skitiga dagen. Jag vill spränga den! Hälla majonäs över den o låta fjäderfän tappa sina smutsiga fjädrar i sörjan! Det är drastiskt! Bortse från den här inlägget!


Kommentarer
Postat av: mormor

Låt en skvätt ättika stå framme över nåt dygn

så försvinner korvlukten.

2010-01-15 @ 07:18:22
Postat av: Anonym

aha! tacl för tipset =)

2010-01-15 @ 10:47:52
Postat av: Anonym

Vilken underbar Mormor du har Märy, hon kan konsten att vara konkret och även inge lugn. Lycka till med tentan. Som jag brukar säga till Karro, ni är bäst!!

2010-01-15 @ 11:36:41
Postat av: maria

åh jag vet, jag har världens bästa =)

tentan är över nu och jag tror det gick vägen iallafall! tack för din omtanke vem du nu kan vara =)

2010-01-15 @ 14:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0