Namaste.

Heej mina vanner! Blir "lang" tid mellan uppdateringarna har. Ar ratt skont att slippa bade internet och mobil konstigt nog. Sen sist sa har det blivit lite shopping. Ska se om jag far upp lite bilder pa mina tjusiga klader. Man blir helt inne i deras kladstil, for man kanner sig inte riktigt bekvam i sina egna svenska klader. Dock kor vi lite svensk touch pa outfitsen genom att ha tights under tunikorna da och da. Ska so msagt se om jag hinnre fa upp lite bilder sa ska ni fa se varfor =)

I tva dagar har vi haft seminarium pa Lakshmis skola. Vi har pratat om kultur och hur olika man kan se pa saker och ting. Orkar inte ga in pa det nu, men det ar riktigt intressanta saker vi pratat om. Pa luncherna har vi suttit i barnens matsal och atit tillsammans med dom. Satte mig bredvid nagra killar men dom sprang ivag av ren radsla formodligen. Dom har sakert aldrig sett en sa vit manniska forut =)

Har ju som sagt redan trottnat pa maten har. Allt vi atit hittills har varit vegetariskt sa det skulle sitta fint med en blodig biff i would say! Igar kakade jag och tva tjejer visserligen pa Donken, men dar fanns det ju bara kycklingburgare sa klart. Men jag maste bara saga att myten om att kossorna ar heliga och att pricken i pannan ar tecken pa vilket kast man tillhor inte stammer. Det ar tydligen samma pahitt som att i Sverige gar det isbjornar pa gatorna. (Sen har jag lart mig att rapa anses vara ett tecken pa tacksamhet och satisfaction. Good for me). 

Nu testar jag med bilderna ra! Ciao!






Kossera! Bilden e tagen fran en rikshaw i full speed. Ser inte riktigt pa datorskarmen hur bilderna blir. Det ar lixom inte varldens modernaste internetcafe men ni far halla till godo!






Kommentarer
Postat av: Bodil

Det är så mysigt att läsa din och Karos blogg och se dina bilder. Du ser så vacker ut i din nya tunika,vilka vackra färger.

Ha det bäst! Kram

2010-08-26 @ 15:16:44
Postat av: Mamma

Tjusiga bilder!

Det där med att rapa, du har verkligen hamnat på rätt ställe.......

Hoppas förkylningen ger med sig, hälsa Carro.

2010-08-26 @ 16:30:21
Postat av: jonie

Haha, jag var helt övertygad om att kossorna var heliga.

2010-08-26 @ 17:03:50
Postat av: Moster

Dom vinröda var..........ser...........sköna ut, i alla fall!

2010-08-26 @ 19:21:48
Postat av: Elin

Jag vill också bo i en värld av färgglada myskläder! Fortsätt att uppdatera din blogg, skoj att läsa :)

2010-08-26 @ 19:36:36
Postat av: grandma

Det verkar som att ni har det ganska bra. Bra!

2010-08-27 @ 06:35:52
Postat av: Per

Så ja.. Maria som indisk-modebloggerska =) Å kor oxå, du fick me allt!



Burppp..;)



Kram

2010-08-27 @ 13:21:04
Postat av: Majsan

Kläderna passar dig som en smäck!

2010-08-27 @ 21:08:37
URL: http://mariaochdakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0