Heeeej!

Nagra dagar har gatt nu men an kanns gatucrossandet inte helt ok.. I tva dagar har vi tva och tva akt runt med en varsin guide i Rickshaws (tuktuk) och tittat pa olika butiker och kakat ihop med guiderna. Forsta misstaget: ata med vanster hand. Den ska ikke hallas over bordet utan ska laggas under det och anvandas till andra mer privata saker vid andra tillfallen. Maten funkar men jag kanner redan nu hur jag kommer trottna pa den. Vi har hittills bara atit olika vegetariska roror tillsammans med brod (massa brod) och det ar ratt starkt. Ingen har dock blivit dalig i magen an, sa vi gar bara vantar pa vem som ska fa diarre forst =).

Min grupp som jag bor med ar jatteharlig och vi alla kommer overrens. Vi sover alla nio i tva rum med madrasser pa golvet. Blir mkt fnitter och bajssnack pa kvallarna kan jag lova.

Har kommer lite bilder:


Pa flygplatsen i Zurich. Karro och jag "sover".


Vart hus.


Hela gruppen.


Lakshmi, var handledare


Maten som vara Maushis (hushallerskor) lagar till oss varje dag.


Pa shoppingtur, letar indiska klader till mig.

 


Kommentarer
Postat av: Bodil

Så härligt att se dina bilder!!

2010-08-24 @ 14:56:07
Postat av: Moster

Låter ju som att du är postiv till det mesta och har det rätt bra! Jag vill se många bilder och läsa mycket om dig där i Indien, bara så du vet!

2010-08-24 @ 19:54:36
Postat av: Magdalena

Åh min kotte jag saknar dig! Hoppas du får diarré först ;) Haha... Du måste lägga ut bilder när du har du din outfit, I can´t wait! Hoppas du har det BÄST!

<3

2010-08-24 @ 21:39:50
Postat av: Jonie

Tröttna på indisk mat? :O Är det ens möjligt?

2010-08-24 @ 22:40:00
Postat av: SaaraSaariioniitaa :)

Vackra bilder :D

2010-08-24 @ 22:50:19
URL: http://saarasaariioniitaa.blogg.se/
Postat av: Per

Håller me Magda, upp me outfit bilder =) Hoppas allt e bra med dig..



Kram

2010-08-25 @ 13:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0