Störd.

Har vaknat flera nätter nu o flygit upp ur sängen då jag trott att jag sett spindlar o råttor o annat äckligt bland lakanen. Senaste i natt sprang en stor fet råtta omkring o jag flög upp som vanligt.. Försökte hitta Emily (som jag de senaste nätterna delat säng med) utan resultat. Med hjärtat i halsgropen vandrade jag omkring i mitt rum och kunde inte förstå vart jag var någonstans. I min hjärna var jag på något guest house i Thailand.. Tillslut föll poletten ner och jag kunde somna om igen.

Usch det här är inge kul! Jag ser lixom djuren på riktigt och sen plötsligt är dom borta. Vad kan det här bero på???

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lugn nu Maria, det är bara kroppens sätt att göra dig beredd på hur det kommer att kännas när man delar säng med sin man/kvinna i framtiden...but u don't have to worry about that

2009-03-20 @ 11:32:55
Postat av: jonie

blogga nu maran, för bövelen!

2009-05-15 @ 16:42:18
URL: http://jonie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0