Kolla! Ett inlägg!

Det var ett tag sen hörni.. Skrivlusten kommer och går och nu ett tag har den krampat riktigt rejält. Kan väl inte påstå att den vill infinna sig idag heller, men jag  gör ett försök.

Återvände idag till mitt kära Ösd och jag kan väl säga att flygresan var allt annat än kul. Satt bredvid en gubbe som måste ha rökt i minst 30 år. Han hostade o rosslade konstant i en timme! Usch vad äckligt det var. Dags att fimpa tror jag...

Blir bara här uppe tills på onsdag.. Ska bara skriva en tenta, sen kommer jag tillbaka till Märsta och stannar förhoppningsvis ända till september. Ska bara hitta en praktikplats först. Har en fot inne lite här o var, så jag hoppas på ett positivt svar från någon snaart, för praktiken börjar  den nittonde.. Har en praktikplats i Uppsala iofs, men den lockar inte allt för mycket. Det är ett behandlingshem för missbrukande killar... Känns sådär.. Men kanske hellre det än att göra praktiken i Kiruna? Hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men i Skellefteå kan du prakitka. Bara för att Ninas liv berika!!

ojj. Poeten. ha ha

Puss

2009-01-09 @ 11:30:44
URL: http://najnas.blogg.se/
Postat av: Moster

Kul att du är tillbaka!



På måndag fimpar jag - bra va!

2009-01-09 @ 12:34:20
URL: http://www.tantaluran.blogspot.com
Postat av: maria

nina my love! d vore ngt du!



eva - jag håller på dig!

2009-01-09 @ 22:10:57
Postat av: grandma

Tack för mailhälsningen till min födelsedag, Maria !

Fast vi var många så saknade jag dej här.



Lycka till med praktik-plats-sökningen !



Kramar

2009-01-10 @ 06:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0