Let it snow..

Åh nu blir det ett jäkla tjat om snö och vinter från min sida men jag kan inte låta bli. Vet ni att det var 17 grader imorse (alldeles för tidigt) när jag gick till skolan! Det är sinnessjukt! Myssan hade jag glömt hemma också. Men jag klagar verkligen inte. Hellre kallt, gnistrande och tända brasor utanför skolan, än regnigt, ruggigt och blöta strumpor i för kalla skor. Hörde förresten av en säker källa (?) att det ska regna på julafton där nere!! Nio millimeter! Inte okej! Faktiskt inte! Kan inte alla komma hit och fira jul i min lilla etta och så tar vi sparken på utflykt till julottan? Det skulle vara myspys =)


Kommentarer
Postat av: Anita

Vi har snökaos, det bara vräker ner, bussar och tåg är inställda, hur ska man ta sig hem idag , jag bara undrar!

2009-12-17 @ 12:55:51
Postat av: Majsan

Javisst, här vräker det ner och vår 4-hjuling har pajjat så vi måste skotta för hand. Synd att jag är tokförkyld och inte kan hjälpa till ;) Hoppas det ligger kvar till jul!

2009-12-17 @ 15:40:57
URL: http://mariaochdakar.blogg.se/
Postat av: maria

ujuj håll er från vägarna säger jag bara!

haha mia din lilla smitare hjälp farsgubben nu! eller tvingar du dajven?

2009-12-17 @ 16:34:18
Postat av: Miha

Nej han sitter insnöad i Uppsalat så han är inte heller till så mycket hjälp just nu.

2009-12-17 @ 19:50:43
URL: http://mariaochdakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0