Pätrik

Har haft en väldigt trevlig kväll ikväll. Var med ett gäng från klassen och käkade middag på något tacoställe för att sedan fortsätta mot Östersunds fräsiga biograf. Vi såg Patrik 1,5 och jag tyckte faktiskt den var helt ok. Handlar om två gifta killar som ska adoptera ett barn och som av misstag råkar få en bråkig 15 årig kille. Gulligast var när Gustav Skarsgård ska säga till den här killen på skarpen med sin allra hårdaste röst :D

Jag har ju inget emot sånna där må bra filmer och inte svenska filmer heller för den delen, som många andra verkar ha, så jag vet inte om det är någon idé att rekommendera den för er filmkritiker där ute. Men jag gillade den!
Det fanns ett flertal tonårsgrabbar i publiken (som jag antar visste vad filmen handlade om innan de satte sig i stolen)  som gjorde allt för att hävda sig inför polarna när grabbarna på filmduken hånglade. Tyckte det var lite sött =) 

Nej det här blir en lugn helg.. Ska bli riktigt skönt måste jag säga. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: iMatt

det gör vi!

2008-09-27 @ 02:30:29
Postat av: Anonym

Den är så bra. Hade också ngra små fjuniga grabbar här i norr som blev lite skruvig i stolen. Haha. Söta.

´

Saknar dig gulle

2008-09-27 @ 09:26:30
URL: http://najnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0