Mitt nya liv

Träningsvärk!!!!
Var nere på Step In igår och fixade gymkort. Jag säger bara det, vilket ställe! För det första hade motionscyklarna och springbandet en varsin tillhörande TV samt hörlurar, hur lyxigt är inte det? Sen fanns det en massagesäng som man gratis kunde lägga sig i om man kände sig lite sliten. Dessutom fick jag:

Vattenflaska
T-shirt
Ryggäck
Nyckelband
Hör och häpna:
Adidasskor, till ett värde av 1100:-
Plus en massa rabatter på olika Spa och massageställen och ett kort som gör att jag kan träna gratis på andra ställen i Sverige.



Lite najs va?
Började mitt nya liv med ett Core-pass och det var inte att leka med. Bland annat skulle man stå på alla fyra på en pilatesboll o balansera. Tanterna hade inga problem att komma upp, medans jag kände mig lite baktung och ramlade av innan jag hann lyfta fötterna från marken. Men kul var det! Ikväll blir det afrikansk dans. Beach 09, inga problem!


Kommentarer
Postat av: grandma

Lycka till Maria !

Det låter ju riktigt intressant,

hur pass gamla är tanterna ?!

2008-09-04 @ 07:59:49
Postat av: maria

jaa du.. dom var nog en 50+ endel iallafall, vissa närmare 60..

2008-09-04 @ 11:45:05
Postat av: Mischa

Snygga skor :)

2008-09-04 @ 11:51:29
URL: http://miischas.com
Postat av: Eva

Man ska ha tur ibland! Hoppas du har det bra där upp! Hörde av din kära mor om tavlan - roligt att man finns med där uppe!

2008-09-04 @ 19:26:51
URL: http://evabjorklund1.blogg.se/
Postat av: maria

hehe jaa den är så fin så!

2008-09-05 @ 02:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0