Åh kolla! Ett inlägg!

Nu har det hänt grejer mina vänner! Inom loppet av en timme fick jag ett samtal som ledde till ett extrajobb. From now on ska Maria sleva upp dagens på "restaurang" Krikelin samt bränna oxfilé och en och annan körv. Ett litet orosmoln finns dock.. Mellan klockan 10.00-11.30 kommer 150 gymnasieelever instormande, antagligen klagandes på maten mattant Märy serverar. Men vadå, har man klarat av ett julbord och en nyårssupé som servitris i Australien ska väl inte detta vara någon match?! Imorn smäller det, vi får se om jag överlever..

Annars lunkar dagarna på i en ganska skön takt. Läser några sidor sociologi, går på en o annan föreläsning och käkar soppa på torsdagar.. Börja plugga säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: grandma

Åh, nu måste du ju "inlägga" ofta,

nu vill jag höra om mattanten !

2008-09-08 @ 07:43:26
Postat av: Mamsen

Klart att du fixar det här

2008-09-08 @ 10:38:30
Postat av: Anonym

Hihi. tack Märy snygg! =) Far min är fin han.

Snart kommer jag och river upp ösundet. ;)

KRAM

2008-09-13 @ 17:51:50
URL: http://najnas.blogg.se/
Postat av: ajmäth

Det var lika intressant som igår, och dagen innan, och dagen innan det! och innan det också! hela vägen tillbaka till den sjunde!

2008-09-14 @ 20:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0