TerroristMarre.

Mina sömnproblem vill inte ge med sig =( Lika trött idag som sist. Det slutar väl som vanligt med att kroppen säger ifrån och en härlig förkylning ger sig till känna.

Idag smäller det! Klockan fem ska jag infinna mig på Svd´s kontor för att utbilda mig till telefonterrorist. Efter många om och men hörde dom av sig och nu är det alltså dags. Antagligen kommer jag tröttna på att försöka sälja blaskan efter första arbetspasset. Killen jag pratade med sa att man ungefär sålde fyra prenumerationer på hundra samtal. Som tur är är det inte bara provision! Återkommer om den saken senare dååå... Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Moster

Hur gick det då? Har du börjat jobba än?

2008-10-17 @ 11:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0