Shalalalala, shalala in the mooorning!

Vet ni att idag har jag fyndat som bara den! Klänning, kjol, tunika och nagellack - allt detta till det makabra priset av 390 svenska kronor. Är det inte fantastiskt? Rea fungerar bra för mig. Kunde ju lagt upp lite bilder men det gör jag inte, för min mobil fotar fult.

Imorgon blir det till o masa sig upp tidigt. Redovisning klockan åtta, huga! Det kommer bli kämpigt i och med att jag de senaste veckorna helt har tappat fotfästet i livet. Nej inte riktigt, men klockan har jag glömt bort iallafall. Inte helt ovanligt att jag lägger mig vid tre och vaknar klockan ett dagen efter. Men så blir det när lärarna är lata och lägger lektionerna sent och sällan. Skylla ifrån sig är jag bra på.

Men för en gångs skull skall jag nu lägga mig tidigt, tidigare, och försöka somna! Wish me good luck friends...

Kommentarer
Postat av: andryiusz

D där klararu galant babe! c u soon! xx

2008-05-29 @ 10:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0