Cola-tjuv!

Då var man tillbaka igen och huvaligen vad kallt det är! 2 grader nu o jag som i helgen trotsade mina blekfisben och sprang runt i shorts. Skumt väder! Känns helt ok att vara tillbaka. Behövde nog lite semester hemma, var ju lite smådeppig här uppe innan jag åkte hem. O snart ska jag flytta, det är verkligen på tiden. Fy jag står inte ut med min rumskamrat längre. När jag kom tillbaka hit igår upptäckte jag att hon STULIT mina precious colaburkar. Ställde henne mot väggen men när människan bara håller med är det svårt att få ut ilskan, det blev lixom bara som att man konstaterade vad som hänt. Ja som sagt, snart får jag min alldeles egen lägenhet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0