Uuuuh

Tvättstugemarodörer är det värsta jag vet! Hade tid klockan ett idag, men halv två höll flickan före mig fortfarande på o tvätta. Ok tänkte jag, jag tar nästa tvättid klockan fyra. Går ut fem över fyra o ser att hon fortfarande har sitt lås på dörren! Där sade jag stop o belägg, traskade upp o plingade på hos damen. Ojoj förlåt, ska jag ta ut min tvätt? Neej det ska du inte du kan fortsätta tvätta hela natten. Nu är i alla fall min tvätt ren, men tyvärr fungerar ju inte torktumlaren som den ska, så kläderna hänger på tork i hela rummet. Nån som vill skänka en tvättmaskin samt tumlare till mig?

Kommentarer
Postat av: kumpa

stackars maria... men jag kan glädja dig med att idag så har jag läst din blogg från 2 olika ställe =)

2008-03-24 @ 23:17:47
Postat av: Mamsen

Hej
Vi ska precis lamna in var tvatt nu, 30 baht per kilo.Solen lyser, vi mar bra, du skulle varitmed vi saknar dig

2008-03-25 @ 11:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0