Spooky!

Usch jag gillar inte mina överskrifter! Idag har vi haft en myskväll vi tjejor. Jag börjar se ett mönster. Tacos, Greys o massa skitsnack. Vi kollade även på Det okända och kom fram till att vi alla är lite rädda för att stänga persiennerna på kvällen, tänk om någon står där lixom. Jag är lite rädd för att titta i mörker också. Mattä har retat mig för detta och tycker det är jätteroligt att jag blundar innan jag släcker lampan. Dumma! Men iallafall jag kom över detta dravvel när jag flyttade upp till Östersund, man måste vara modig när man bor alldeles självt! Men efter det ruggiga programmet tror jag rädslan har kommit tillbaka. Läskigt att bo i en gammal skola, tänk om döda barn springer omkring här inne på nätterna!! Huva

Kommentarer
Postat av: iMatt

namedrop!
Thaikvinnor söker
Thailändska kvinnor söker sällskap för vänskap och kärlek!
skynda å hitta nån!

2008-03-12 @ 22:29:51
URL: http://bottenofsankmarken.blogg.se
Postat av: Nina

jag var också skita rädd här i huset. När jag kom hem var det öppet hela vägen in till tvättstugan. Alldeles mörkt och stackars jag fick inte upp lägenhetsdörren och kunde i låta bli att titta in i det mörka. mamma!!! haha fan att man ska hetsa upp sig. Jag somnade med lanmpan tänt. Jagf skäms.
Ses i dag vännen-. Kram

2008-03-13 @ 10:18:16
URL: http://najnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0