Reklam på bloggen

Alltså man börjar ju fundera. Som jag har förstått det så är reklamen på bloggen anpassad efter vad man skriver. iMatt har lite reklam om Dubai eftersom han har skrivit mycket om det och Gonzaloooo har endel reklam om GI-metoden, ja fråga mig inte varför. Den stora frågan är varför jag får reklam som tex "Sann kärlek från Thailand! Vackra thailändska kvinnor söker utländska män för sann kärlek!" eller "Gud älskar dig. Ja Gud älskar dig!". Jag måste skriva om väldigt skumma saker för att förtjäna något sådant. Eller?

Kommentarer
Postat av: Josefin

du, det har jag aldrig änk på. upptäckte att jag bara har reklam för linser :S

2008-03-03 @ 22:25:45
URL: http://efin.blogg.se
Postat av: Josefin

haha, baa jag nämner ordet barn eller slappnar av med magen så den putar ut lite blir min pojkvn panikslagen, så nä;)

2008-03-03 @ 22:47:16
URL: http://efin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0