Det värsta jag har varit med om!

Ja då var man i norrland igen då. Flygresan gick bra förutom att jag blev förolämpad av en rullstolskille! Han stog före mig (satt före mig) i check-in kön med sina ledare och helt plötsligt ser jag hur han rätar ut långfingret (jäkligt sakta) och ger mig världens smajl. Som tur är ser hans ledare vad han håller på med för jävulstyg och trycker tillbaka fingret i hans hand igen. Har dom ingen hyffs nu för tiden männskorna?!

Ja det var iallafall inge kul att titta ut genom fönstret när vi närmade oss the eastsound för det var alldeles vitt och mulet! Ge mig min vår nu, det är inte bara Stockholmarna som ska få ha det bra!

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig kväll!

2008-03-02 @ 18:35:44
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0