Summer summer summer tiiiime!

Det blev en härlig dag på sjön och vid sjön idag. Eller är mälaren en sjö? Åkte en tur med mor o far i vår lilla skuta och sedan tog jag mig genom djungel o kemikalieövningsområden till lite tjejer o killar som låg o solade vid hundbadet. Alla doppade sig utom jag tror jag, men det var ju faktiskt bara 20 grader, ge mig en veckas peppning till så kommer säkert jag också ligga och plaska!

Förresten sprang jag o Andreschka på Karro går inne i stan, dom hade inte kommit iväg till US and A som dom skulle, så fadren hennes är i Norway o fixar pass. På onsdag bär det iväg om jag hörde rätt! Kul o se dej gumsan, saknar dig redan trots att vi sågs nyss haha, min lilla siames.

Det här kommer bli en kanonsommar, jag känner på mig det!

 
Storfiskarn o ankfoten in action. Ser ni vad brun jag är ;)

Kommentarer
Postat av: iMatt

ja, jag ser! Eller?

2008-06-10 @ 18:41:43
URL: http://bottenofsankmarken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0