Sleten Marre

Göteborg var lika trevligt i år, har nästan blivit lite av en tradition det där. Lägenheten var tom men hade världens läge uppe på höjden med utsikt över hela Götet. Blev massa god restaurangmat o partajande. Sprang på två tjejer från min klass + Fredrik Ljungberg som jag hade hånglat med i min dröm natten innan. Hur stor är den chansen?? Roliga minnen blir det från den här resan!

Sitter med mor o far denna sena måndagskväll och tittar på Allsång. BÅDA päronen sjunger med, vad mysigt vi har det. Godnatt vänner...


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du brukar ju också sjunga med, varför i allsin dar var du tyst för??

2008-07-01 @ 09:10:28
Postat av: Moster

Här sjunger också falskt ikapp!

2008-07-01 @ 20:18:22
Postat av: Moster.......igen

Vadå Fredrik Ljungberg??? BERÄTTA!

2008-07-02 @ 08:45:15
Postat av: grandma

Blir bara så glad av att läsa din blogg, jag måste få tala om det !

2008-07-02 @ 08:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0