Senapssill är gött!

Midsommarn kom och gick och jag måste säga att den blev rätt så trevlig faktiskt! Var ute på "The big Nerv's" landställe vid Erken och det var najs! Dock blev det en hel del skador, men det kanske är sådant man får räkna med vid fylleslag? Det var nämligen så att dansbanan var ett rent fuskbygge och den pallade inte riktigt trycket när folk studsade omkring. Plankor flög åt all världens håll och berusade som vi var trillade vi ner i hålet lite titt som tätt (ja, jag var en av dom). Både Catte o Andres lyckades för övrigt riva ner högtalare och det här ledde till endel skador det med...


Bild: Stöldgods

Nu blir det två dagars hårt arbete på Teleflex och jag har ångest. Usch o fy! Tänk vad lat och arbetsskygg man blir av att studera... Sov gott vännerna mina 

Kommentarer
Postat av: iMatt

är nirre ledsen?

2008-06-22 @ 23:20:40
URL: http://bottenofsankmarken.blogg.se/
Postat av: nirre

jag vill ha flera tusen miljoner dollars för den där bilden :)

2008-06-26 @ 20:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0