Det blev ett till!

Men se där! Det blev ett inlägg till. Har några timmar att slå ihjäl innan modren kommer. Gick upp tidigt tidigt idag för att hinna iväg ändå till campingen där vi skulle skriva tenta. Jag hoppas jag inte har fel nu, men jag är 99% säker på att jag klarade den, så jag kan nog nästan slappna av på den fronten i sommar! Lovely.

Studenterna är galna här i stan! Usch jag blir alldeles nostalgisk och får gråtklump i halsen när jag ser dom hoppa omkring på sina flak. Tänk om man fick göra om den dagen...

Nu ska jag lägga mig o kolla på Oprah!

Kommentarer
Postat av: iMatt

glöm inte att titta på familjen camden!

2008-06-05 @ 13:00:48
URL: http://bottenofsankmarken.blogg.se/
Postat av: Thotte

Grattis! Vad skönt att du fixat tentan. Själv har jag nog fixat den oxå, hoppas jag :P. Du får ha en riktigt skön sommar. Vi ses i september! Hej dåååå

2008-06-06 @ 11:37:11
URL: http://www.paulnoss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0