Back to business

Dom ringde från mitt gamla jobb precis o undrade om jag var sugen på o jobba i sommar. Haha jag klämde till med tre veckor, usch vad lat jag är! Tänkte att man kanske kunde ta något pass på Brödboden oxå (som om det kommer hända). Äh skolflickor ska inte arbeta på sommarlovet heller! Vi får väl se om mina tre veckor godkänns =)

Mamma håller på o läsa en bok som heter När livet stannar.
Kunde inte låta bli att smygläsa den när hon lagt den ifrån sig.
Tårarna bara rinner ska jag säga er! Den handlar om en
familj som var i Thailand när Tsunamin slog in över landet.
Det är så tragiskt så man inte vet vart man ska ta vägen.
Den är skriven av Malin Sävstam om någon är intresserad
av den...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0