Snoret droppar...

Inte bli sjuk på semestern Marja! Dålig idé. Kanske får lyda iMatts råd o dra i mig massa te och honung? Någon annan som har något bra tips? Kanske ska man bosätta sig i soffan och titta på massa bra dokumentärer på TV4 Fakta. Efter en halv dags tjat skaffade nämligen mina kära skapare fem nya kanaler som bara visar sånna program som jag tycker om. Bra jobbat!

Ja Fredrik Ljungberg ja.. Vad mer kan jag säga? Han råkade bara gå förbi oss på Avenyn, mycket kortare än jag hade trott, iförd skejtarskor a la 90tal och utsvängda jeans. Min dröm var trevligare än verkligheten =)


Kommentarer
Postat av: grandma

Peppar, peppar - varje dag en råriven morot indränkt i pressad citron ( finns på flaska ) har klarat mej från förkylningar i flera år nu !

2008-07-03 @ 07:11:36
Postat av: Moster

Jahaaaaaaa..........trodde det var mer spännande än så!



Krya på dig gumman, hemma har vi något som heter Lemsip. Bästa medicinen som finns - förbjuden av någon anledning i Sverige. Sofia brukar frakta hem i bland. Säg till så kan du få några st!

2008-07-03 @ 08:11:39
Postat av: Thotte

Stackare, först hånglar du upp honom (visserligen i en dröm men det kan ju va en nog så "påträngande" känsla ändå!) åsså springer du på honom dessutom! Vilken grej. Jag brukar dricka te (inte så kul kanske i hettan) med massvis med honung. Ett annat hett tips är att dricka apelsinjuice med riven ingefära i. Brukar funka finfint på mig. Krya på dig!

2008-07-03 @ 16:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0