Böljan den blå

Blev en båttur idag, mycket trevligt må jag säga. Fadren var den ende som vågade sig i plurret som höll en angenäm temperatur på cirka 20 grader. De två dårarna som var med mig på båten har den här sommaren startat en liten tävling där de tävlar om vem som får flest fiskar. Tror mamsen leder faktiskt. Själv startade jag en egen tävling, magmätartävlingen. Tyckte att jag inte hade en sportslig chans att vinna så jag avstod att deltaga. Bildbevis finns, vet inte om jag vågar publicera dock. Det kan komma i ett senare inlägg om jag får deras tillåtelse!

  
"Vilken axelbredd!" - Leifland Kalsong

Kommentarer
Postat av: Denky Dänk

Fina glajjor, minsann.

2008-07-12 @ 15:52:19
URL: http://denkan88.blogspot.com
Postat av: Fadren

Nåja jag har iallafall störs bröst i den här familjen.

2008-07-12 @ 16:32:47
Postat av: Nina

haha! Fadren din är rolig han.



Du är ju värsta badbäjben.



Ja jag har bestämt mig nu för att gadda mig =O Nervöst som fan. Tänk om man svimmar och håller på. Eller nej ännu värre, kissar ner sig och nummer två. Haha. Huga.

Saknar dig gumman!!!

KramNorrland

2008-07-12 @ 16:36:32
URL: http://najnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0