Sorg

Måste berätta om en ständigt återkommande dröm jag har haft här uppe. Den handlar om att jag är på fest, situationen ändrar sig från dröm till dröm men huvudpunkten är densamma. Festen börjar lida mot sitt slut och det är dags att röra sig hemåt. Till min stora fasa ser jag att mina skor är borta! Det ruttna är att det är ett par skor som inte är speciellt snygga och jag halkar jämt i dom i mitt vinterland. Jag letar och letar och frågar alla om dom sett dom men skorna är spårlöst borta. Precis innan jag blev väckt av telefonen nu så har någon varit så snäll (i drömmen tyvärr) och köpt tre par nya skor till mig! Gulligt värre. Undrar vad drömmen betyder? Kanske är rädd här i min nya stad att förlora något som är mitt, någon slags trygghet kanske? Dream readers, look my way!

På tal om det där samtalet jag fick, så var det inte så kul. Härliga Hanna ska flytta ifrån oss =( Den tokiga damen kommer vi sakna som bara den! Lycka till på  dina nya äventyr gumma!

 
image23
Avskedsfest ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0