Newbie

Helloooo!
Nu är det min tur. Efter påtryckningar (av mor min) har jag äntligen en alldeles egen blogg. Har väl egentligen inte tyckt att jag har så mkt att skriva om tidigare. Man jobbar, tränar och skakar rumpan på KC. Kul liv?
Men nu är det så här att Maria Karlsson ska bli stor och dra iväg till Östersund alldeles själv. Spännande va? Tänkte väl att det finns endel i lilla Märsta som vill ha lite koll på vad jag har för mig uppe i "Nollrand", så bloggen ska väl handla om mitt nya liv hade jag tänkt. Kan hända att det blir aningen likt det liv man lever här, med en liten touch av studentliv.

Den 20e januari bär det iväg. Finns ett litet problem dock. Lägenheten jag ska flytta in i är inte tom förrän den första februari. Men jag har vart duktig och fixat vandrarhem nu på morgonen. Känns väl sådär, men efter ett halvår på Australienska hostel är ett eget rum på ett vandrarhem i Sverige rena lyxen.

Det är ju ett tag kvar tills jag drar iväg så det kan väl hända att det skrivs om allt möjligt här till att börja med. Well well, det här får väl bli mitt trevande första försök till bloggskrivande, blir nog bättre med tiden. Nu ska jag utfodra min familj. Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0