Ledig hela veckan..

Faan vad skönt tänkte jag när jag någon gång innan jul tog ledigt dom där extra fem dagarna, vilket gjorde att jag skulle slippa mitt skitjobb i sammanlagt 17 dagar. Nu sitter jag här, nyvaken, klockan är halv tre, och har ingen aning om vad jag ska göra med den här dagen. Samtidigt vet jag att på måndag börjar helvetet igen och då kommer jag undra varför jag inte tog tillvara på min låånga och sköna ledighet.

Det finns ju egentligen massor jag skulle kunna göra. Tex har jag inte tränat sen jag vet inte när och från kontot snor SATS 470 kronor i månaden. Jag skulle behöva ny linsvätska, men det känns inge kul att gå ner till Synsam, det är ganska jobbigt att pulsa 3 minuter i snön. Laga mat skulle jag ju göra, så mamsen slipper det när hon kommer hem från en lång arbetsdag. Duscha och göra mig iordning så man kvicknar till, jobbigt det med...

Det blir nog en slö dag i soffan idag igen känns det som.. Är det någon annan som lider lika mycket som jag? Tror inte att mina i-landsproblem räknas =)

Kommentarer
Postat av: Mäth

Första kommentaren! Även om jag är en dag sen att kommentera!

2008-01-04 @ 11:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0