Freedom!

Sista dagen på jobbet idag. Vilken pärs det har varit sista dagarna, har bara velat där ifrån. Alla var jättegulliga och hade skrapat ihop en liten reskassa till mig. Fick en bunt med hundralappar. Passar perfekt nu ju. Lite oväntat var det faktiskt eftersom jag trots allt bara har varit inhyrd.

Det kommer över lite flickor hit ikväll. Ska bli väldigt trevligt med lite tapas och singstar. Alkohol blir det förhoppningsvis endel av också =) Slutar säkert med lite rumpskak nere hos kungen sen.

Skulle vara duktig och försöka mej på att göra tapenade (olivgrejs) till ikväll så jag åkte ner till Coop och köpte alla ingredienser. Står med mixern i högsta hugg och helt plötsligt sprutar det oliver över hela mig. Ganska irriterande när man märker att man köpt oliver med kärnor i. Men men det blev nån smörja till slut så jag hoppas tjejerna gillar det =)

Ha en bra helg folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0