Sushiroll!

Jaa nu var det gjort. Jag har varit sugen på sushi sen jag flyttade hit och idag köpte jag faktiskt en låda. Dyrt! Och jag har inte råd egentligen. Men jag har ingen karaktär och kunde därför inte motstå! Synd bara på all wasabi dom skulle smeta på, fick ju andnöd.

Jaja vi tog oss iallafall till Karoline och hon hade ju världens mysigaste lägenhet! Som sagt: kom o inred vänner! Jag är inte så bra på det tyvärr. Har ofta en idé men sen blir det bara massa plotter o ingen helhet på något sätt. Ja imorn blir det en trip till en liten butik nere på stan som säljer gamla möbler billigt. Ska se om jag hittar några fynd. Annars ligger ju IKEA bara 20 mil bort ungefär. Härligt! Dit brukar för övrigt ALLA norrlänningar vallfärda ett par gånger om året för att strosa omkring hela dagen. Ge varje stad ett eget IKEA säger jag!

Nu ska jag titta på Bert för det tycker jag är skoj! Hoj

image33
Jammi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0