OSD-ARN

Flygresan gick förresten bra glömde jag att berätta. 45 minuter sen var jag på Märstamark igen. Trodde grabbarna hade slängt bort allas bagage för jag hittade inte bandet på inrikes, men efter ett samtal till min kära far fann jag tillslut min postväska. Trodde jag var berest och kunde det här med flygplatser. Iallafall, mottagandet på SkyCity blev mycket angenämt. Fadren hade ju smugglat undan massa mat och snask åt mej, så medan han satt på möte gluffsade jag i mig allt jag kunde och skrev några rader på mitt arbete. Äh nu blev det sånt dagboksdravvel igen! Attans!


Kommentarer
Postat av: iMatt

jobbar du med flygfrakt!? tre bokstavskoder och grejer! grattis, vad kul för dig

2008-02-27 @ 09:24:30
URL: http://bottenofsankmarken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0