Ensam

Nu åkte mina käraste föräldrar hem =( Har haft en riktigt mysig helg med dom måste jag säga. Vi var bland annat på loppis och hittade massa billiga fynd. Försökte göra det bästa av rummet med tanke på de svinsnygga möblerna som jag har haha. Blev en sväng till ICA där dom köpte massa mat till mig som vi fyllde frysen med sen. En mopp blev det oxå och pappa var så gullig o städade hela lägenheten. Vad bortskämd jag är! Tyvärr kände vi lukten i hallen imorse igen, måste sitta i väggarna. 

Måste säga att loppis är underskattat! Hittade en jättefin kina-vas för trettio kronor och skärp o smycken o annat för en femma styck. Det gillar jag. Kläder känns det väl sådär med, det luktar ju inte allt för gott på sådana ställen. Som sagt så har jag ju fått in lite grejjer nu och det känns lite mer bebott men det är ju inte klart på långa vägar. Ska försöka få fönstret lite mysigt med kuddar och tyg så småningom. Men jag har ju 3½ år på mig så det kommer.

     
Lite rörigt, jag vet men jag ska ta tag i det snart =) Kunde ju ha väntat med bilderna tills jag har det lite snyggare, men äääh! Vad gillar ni mina turkar eller vad det är på väggen haha, snygga va? TV:n är nog det bästa iallafall!

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh vad fint du har fått. Blir super bra det där.
Kram

2008-02-17 @ 12:58:08
URL: http://najnas.blogg.se
Postat av: K,

Blir ju kanoners det där, köp en sån där fårpläd på Ikea och ha i datorstolen, mysmys, Eller så köper du bara en till mig helt enkelt, haha. Kram på dig syrran.

2008-02-17 @ 16:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0