27!


Vad har hänt? Jag var ju faktiskt grym på att uppdatera här ett tag. Jaja nu tänkte jag iallafall berika min blogg med några väl valda ord. Till att börja med vill jag säga att jag är lycklig! Jag har ungefär 27 läsare om dagen nu mera och det är ju inte klokt! För det andra vill jag säga att jag är lycklig igen för jag ska åka hem imorn! Woooowowooo! Tyvärr blir det ju en massa plugg men jag ska försöka göra klart det till på onsdag kväll så jag kan umgås med dom käraste jag har resten av tiden. Ser fram emot det mucho! Ses imorn mina vänner
image54


Kommentarer
Postat av: jonie

ja och du ska minsann firas också! grattis i förskott marrelito!

2008-02-25 @ 20:03:53
URL: http://jonies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0