Usch.

Usch vad tråkigt jag har det.. För det första har jag gått o blivit sjuk och för det andra har jetlaggen inte lagt sig så jag vaknar vid sex på mornarna, superpigg. Hela gårdagen tillbringades i soffan framför tvn och även denna dag verkar gå i soffans tecken. Ska försöka ta mig ut på en promenad idag iallafall, lite luft är aldrig fel.

Det känns bara som om dom här två veckorna som är kvar är någon slags nedräkning och jag hatar att vänta.. Inge roligt alls. Känns som en evighet innan man får komma hem. Har inte så mycket i skolan heller så det är verkligen bara en enda lång väntan. Blä!

Kommentarer
Postat av: Maria

Stackars Marrefjant. Du får ta och skynda dig hem för jag kommer nog behöva lite shoppingsällskap i julruschen. Håll ut min vän! Vi ses snart igen!

2008-12-07 @ 21:58:12
Postat av: andresito

Så du räknar ner dagar liksom alla de andra barnen?

2008-12-07 @ 22:59:46
URL: http://andresito.blogg.se/
Postat av: grandma

Min Totten, han kan det där med att vänta,

han vet hur man gör. Ska försöka lista ut knepet hans - återkommer om jag får veta.

2008-12-08 @ 08:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0