Tvättdramatik.

Hade tvättid igår. Trots en varnande liten lapp på en av tvättmaskinerna som meddelade att maskinen inte centrifugerade lade jag fint in all min vita tvätt. Tänkte väl att det skulle gå bra ändå. Det gjorde det förvisso men så här i efterhand kan jag väl tänka att det inte var skitsmart att lägga in den största handduken man hade i samma tvätt.

Ja för att göra en kort historia ännu kortare kan jag säga att det hela resulterade i att jag slängde handduken. Den stank surt efter två timmar i torkskåpet och den var dessutom inte torr. Inte orkade jag boka en ny tvättid för endast den heller!

Ibland undrar jag hur jag tänker =) Men man kan inte alltid vara smart och klyftig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0