Hemma.

Äntligen i Sverige igen. Jetlag är inte att leka med! Vaknade halv sex, av mig själv! Inte ofta det händer.. Har haft en väldigt trevlig resa med massa shoppande och prutande. Maten var väl dock inte mycket att hänga i julgranen tyvärr. Första middagen åt vi på en kinesisk restaurang på hotellet, vi tänkte att det kändes säkrare då de iallafall kunde engelska där (vilket var väldigt ovanligt f.ö). Vi körde på vegetariskt för att undvika hundkött eller annat otrevligt. När maten kom in insåg jag och Rosemarie att vi har beställt en varsin tallrik glaserade gröna kvistar. Det var ju bara att äta och se glad ut.. Kan ju berätta att vi överlevde resten av resan med hjälp av diverse multinationella företag..

Kom hem vid tio-tiden igår kväll och snart ska jag sätta mig på ett flygplan igen. Känns mindre roligt, men så är det.. Den 19e kommer jag hem för jullov, då ses vi igen vänner!

Lägger upp lite Kina-bilder när jag kommer till Östersund..

Kommentarer
Postat av: andrej

Välkommen tillbaka till sköna Sverje igen =D vinkar

2008-12-05 @ 00:35:35
URL: http://andresito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0