Nya tag.

Nej jag tror det är dags igen. Sätter mig med datorn i knät utan en enda aning om vad jag ska skriva om. Spännande!

Snart har tre långa månader gått sedan jag flög hem från Östersund för ett härligt sommarlov och shajse vad fort det har gått! Under de här ganska solfria månaderna har jag hunnit se halva Sverige och så har jag faktiskt badat två gånger. Ska bli ganska skönt att åka upp igen och få lite rutin på vardagen, jag har blivit halvt förslappad av att bara glida runt hela sommaren (inte för att jag klagar..). Och där tog fantasin slut haha! Vad gör man när det bara säger stop? Har nog suttit i ungefär en kvart o läst det jag skrivit om och om igen, utan att komma på en fortsättning. Jag tror helt enkelt att ni får stå ut med en dålig uppdatering tills jag kommer upp igen för det här går inge bra =) Jag har verkligen försökt för jag kan tänka mig vilken besvikelse det måste vara för mina 20 läsare som går in här varje dag och ser samma gamla inlägg. Men som sagt, det är tomt i min hjärna. På återseende.

Kommentarer
Postat av: Kent Kadabra

Hade gärna läst mer om dina tankar om skogbär...

2008-08-20 @ 16:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0