Missöden efter alkoholkonsumtion.

Ja som sagt haha. Igår vaknade jag och det var länge sen jag mådde så dåligt. Kom inte upp ur sängen förrän klockan sex (ingen skola klockan tio alltså!) och än idag har jag känningar. Det har nog bara hänt en gång tidigare och det var på segelturen i Australien. Behöver inte säga mer om det. Inlägget här under blev tydligen skrivet någon gång efter min o Karros trevliga barbesök. Det blev lite av en chock för mig att läsa det, har inget minne av att jag gjorde det nämligen. Jag har nog en aning om vad det handlar om men det håller jag för mig själv =) Usch efter bakisdagar som dessa vill man aldrig mer dricka vin. Ska grilla imorn, förhoppningsvis blir det cola till min biff, men man vet ju hur det brukar sluta...


Kommentarer
Postat av: iMatt

wowowow spännande!

2008-04-04 @ 21:32:43
URL: http://bottenofsankmarken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0