Enough is enough

Alltså hela den här bloggrejen har varit kul men det känns lite som om det har gått för långt, gått till överdrift och blivit ointressant. Det finns ingenting att skriva om och man har någon skum press på sig att få ur sig så mycket som möjligt. Jag vet ju att det finns människor som läser min blogg varje dag och att det lixom har blivit en del i vardagsrutinen, men det är inge kul längre. Jag säger inte att jag lägger ner bloggen, men vi får nog se hur ofta jag uppdaterar den. Gonza du förstår väl varför jag gör så här? Det är ditt fel, eller lite iallafall =)

Kommentarer
Postat av: Gonza

Jag är din musa. Och om du inte får mer inspiration av mig, så är det mitt fel. Jag ber om ursäkt :(

2008-04-01 @ 16:57:03
URL: http://onza.blogg.se
Postat av: Gonza

Jag är din musa. Och om du inte får mer inspiration av mig, så är det mitt fel. Jag ber om ursäkt :(

2008-04-01 @ 16:57:35
URL: http://onza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0