Chip o välkommen till Hajk!

Klagomål fyller min vardag. Jag veet, jag e inge duktig på att uppdatera, jag ska försöka bättra mig så att ni datanördar har ngt att läsa på kvällarna =) Jag hoppas du känner dig träffad Mattias ;) (nej inte du iMatt). Ja jag har en ny nyhet! Wohoo tänker ni! Men ni berörs inte så mkt av den tyvärr. Det jag vill berätta är att Norrbaggen idag fick sin alldeles egna etta i mitt framtida hus. Nu tror jag hela klassen är samlad. Tänk vad roligt vi ska ha, krypandes i korridorerna framåt 03.00 på söndagmornarna. Halleluja, praise the  lord! Oj det lät lite ironiskt men det ska det inte vara! Solen skiner, jag mår lite bättre och Systra mi kommer på måndag. Kul! Då ska jag visa dig alla loppisar i staan Karra!


Kommentarer
Postat av: Karrako

måste ud få mig å framstå som världens tönt, hahaha. =P

2008-04-22 @ 23:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0