Schlager i långa raaader!

Ja jag har väl ingen favorit direkt. Alla bidrag är väl mer eller mindre dåliga lixom. Min favorit Loreen gick inte ens vidare. Jag har mina aningar om att den där sablans Saade kommer vinna eller åtminstone kamma hem den silvriga medaljen. Vinner Varga-flickan tar jag livet av mig. Kanske tog i lite. Men jag skulle skämmas, nästan lika mycket som över Anna Bergendal förra året. Höj era röster, skriv ner era åsikter, jag vill veta hur ni tänker i denna viktiga fråga!


Hell no, she wont go!


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag säger bara en sak, Oh my God!

2011-03-12 @ 22:47:33
Postat av: jonie

Jag tycker ändå att Varga var mysig! Förutom hennes falska sång emellanåt :) Min favorit kom inte ens till andra chansen, det var Christian Walz. Hans låt finns på Spotify, hur bra som helst!

2011-03-13 @ 13:01:55
URL: http://jonie.se
Postat av: maria

jo jag håller med om att sången är fin, den fastnar lixom o jag går o sjunger på den, men jag klarar inte av kvinnan. noll utstrålning o dålig sång.. walz e ju min gamla tonårsidol så jaa den gick hem den med =)

2011-03-14 @ 11:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0